Backpack shizzle

17 september 2016 - 's-Hertogenbosch, Nederland

De tijd gaat snel! Al een weekje vakantie of koos-werkloos. Tsja het is net hoe je het wil noemen haha. Ik neem de rust die ik nodig heb, maar stieken begint de spanning toch echt te komen.

Zo had ik een backpack-dillema. Super dom! Ik had dus altijd al in mijn hoofd om een backpack bij Bever te kopen. (Sorry boring story) maar in een opwelling een backpack die totaal niet naar wens was gekocht bij de Decatlon. Hierdoor ben ik een hele dag bezig geweest met de backpack.. Zal ik hem wel of niet terugbrengen?!?!?! Oké na een halve discussie met mezelf toch besloten om hem terug te brengen naar de Deca in Bijlmer Arena (37 min. met de trein heen en terug). Deze backpack van Bever was namelijk €100 duurder. Maar goed, uiteindelijk heeeel blij met mijn dure tas. (Ik zei het, verhaal zonder clue :p)

Goed! Nog 1,5 week om de laatste dingen te regelen. Reisspullen kopen en lekker te chillen met mijn lover, vriendinnetjes en familie. Morgen met Robert naar de Efteling, lekker avontuurlijk hahaha.